luni, 7 septembrie 2015

Fuego - o casuta la marginea satului...

Întotdeauna mi-am dorit "o căsuța la marginea satului". Sa am parte de liniștea naturii si sa ma bucur de tăcerea lumii agitate. Dincolo de toate minunile pământești, cea mai deplina avuție a unui om este împăcarea cu sine.
Si parca n-ai cum sa n-ai parte de ea atunci când reusesti sa te deconectezi complet. Încă n-am găsit locul acela, cu atribute perfecte, in schimb am prin țara asta a noastră mare si frumoasa, o mulțime de prieteni care ma primesc cu brațele deschise in colțurile lor de bucurie. Ce-i drept, un loc, o casa, oricât ar fi de speciale, nu au suflet daca nu-s înveselite de fericirea omului ce le deține.
Am si-un cântec, dupa cum bine știți, un vals superb compus de Marina Voica, ce ne spune ca in fiecare din noi exista liniște. Va las sa va delectați cu piesa pana la emisiunea de la 20.00, de pe Favorit TV. Între timp eu fug la niște evenimente sa încânt oameni dragi! Va salut de pe-un pridvor moldovenesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu