marți, 15 mai 2018

Marius Teicu este star de seama!


Muzica neamului acesta, mai specială sau nu, mai melodioasa sau nu, deține un făuritor de șlagăre incontestabil, un caracter de seama, un modest creator de arta, profesorul meu, Marius Teicu. Împlinește o vârsta frumoasa și-mi doresc doar lucruri bune pentru el, cu atât mai mult cu cât, in cadrul spectacolului meu dedicat muzicii ușoare, îi aduc un omagiu unic, o înșiruire a celor mai iubite melodii ale sale!
Când spui Marius Teicu, dincolo de profesionist, de profesorul dedicat, de omul de aur și de prietenul apropiat, te gândești instant la cântecele lui. Și chiar dacă azi compozitorii nu mai sunt in centrul atenției, cu opera sa, Marius Teicu este star de seama! Și nu-mi rămâne decât sa zic așa: "Oameni", "Dormeau pe-o frunza doua stele", "Mama, doar mama", "Unde erai", " Dau viața mea pentru o iubire", "O portocala", "Nu-mi lua iubirea", "Ce va fi cu iubirea mea", "Chemarea dragostei", "Eu te voi iubi", "Dincolo de nori", "Viața merge iubind înainte", "Frumoasele duminici", "Nu-mi pare rău", "Trăiesc", iar lista e lunga! La mulți ani, maestre al bucuriilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu