luni, 28 mai 2018

Fiego - Arta merge mai departe!



Joi seară, 24 mai 2018, am expus la Brașov, într-un minunat bal al artelor, la Hanul Domnesc, 30 de tablouri. Pe unele le-am înrămat în foiță de aur, altele în ramă albă, altele au strălucit prin simplitatea lor. E pasiunea mea și munca asiduă, în nopțile libere, de la întoarcerea din America până în turneul din luna mai. Evenimentul a fost un regal și vreau să cred că toți cei prezenți s-au simțit minunat, având parte de surprize, muzică de calitate din partea mea, a Stelei Enache, a Marinei Florea și a Gabrielei Grădinariu. Am sprijinit șase tineri talentați, trei dintre ei prezenți la eveniment, despre care voi povesti în zilele ce vin. Doamnele Virginia Itta Marcu, actriță de peste 50 de ani a Teatrului din Brașov și Mara Trofin, profesor de limba română de peste 35 de ani, au devenit membri de onoare ai proiectului meu, fiind premiate pentru excelență și pentru carierele remarcabile! Sunt mândru de aceste realizări, pe care le puteți vedea pe pagina ART BY FUEGO! Iată mai jos o istorie scurtă în imagini, pozele fiind realizate de Paul Condurache! Le mulțumesc tuturor celor prezenți, dar și Monicăi Markos, doctorului Marcel Albean, Asociației Nicolae Titulescu și SC AUTO-GAL SRL pentru implicare și organizare! Arta merge mai departe!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu