luni, 28 mai 2018

Fuego - Știu zicala cu trezitul de dimineață și ajunsul departe



Știu zicala cu trezitul de dimineață și ajunsul departe, dar indiferent de oră, eu tot străbat țara asta în lung și-n lat. Funcționez bine noaptea, atunci am inspirație, atunci reușesc să-mi pun în ordine gândurile, să pictez sau să compun.
Sunt „pasăre de noapte”, iar asta face ca diminețile să înceapă mai târziu, dar întotdeauna cu o cafea de bună calitate. Aceste mici tabieturi ne definesc șioricum am fi noi, ne raportăm la ele pe oriunde am merge. Și cred că asta ține de un anumit confort al tuturor. E interesant să ai anumite obiceiuri personale de la care să nu te dezici. Spre exemplu, eu mai adaug din când în când, lângă cafea, câte-un suc natural din sirop de mere sau ceva miere de albine care face bine la gât. Sau nu renunț niciodată la bucuria de a urmări teatru tv înainte de culcare. Oricum, diminețile sunt mai frumoase atunci când starea noastră de spirit e bună și când, indiferent de probleme, suntem optimiști! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu