luni, 28 mai 2018

Fuego / Recunosc că și eu am opinii preconcepute uneori.



Recunosc că și eu am opinii preconcepute uneori. Recunosc că mi se întâmplă să mai vorbesc sau să-mi dau cu părerea fără a ști cu exactitate despre ce e vorba. Dar nu judec și nu pun ștampile prea ușor. Asta e de fapt și ideea, să cunoaștem, să căutăm, să aflăm, să ne documentăm și să venim cu argumente înainte de a da verdicte. Cum am ajuns la discuția asta? Păi aseară am fost la Vaslui, acolo unde am descoperit un public de poveste, un minunat auditoriu de spectacol, cum nu-mi imaginam. N-am fost niciodată în sală la Vaslui și eram cumva reticent, mi-era teamă. Toate temerile mi-au fost anihilate când am văzut ce oameni speciali, ce sală primitoare, într-un oraș sărac, așa-i, dar demn și curat, cum nu sunt multe altele din România. M-am simțit minunat și le mulțumesc vasluienilor! Vă doresc zi de poveste, cu zâmbete pe chip!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu