luni, 28 mai 2018

Fuego - Dragii mei, muzica va fi întotdeauna dragostea mea necondiționată



Dragii mei, muzica va fi întotdeauna dragostea mea necondiționată, sensul existenței și lucrul pe care știu să-l fac cel mai bine. Nu voi renunța niciodată la ea, nu mă voi putea debarasa de frumosul "virus" al creației, al bucuriei de a împărtăși muzica și de a fi pe scenă. Și tot prin vocația aceasta minunată am descoperit succesul și dragostea oamenilor. Sigur, printre altele, pasiunea mea este pictura, un alt capitol care mă împlinește și care-mi dă posibilitatea să ajut, să investesc în viitor, să ofer lumină și speranță tinerilor talentați. Le mulțumesc tuturor celor ce cred în proiectul meu ambițios, îmi sunt alături și pun umărul, alături de mine, la definirea unor noi generații. Am expus tablouri la Brașov, într-un minunat bal al artelor, despre care vom povesti zilele viitoare, în urma căruia voi sprijini șase tineri talentați să creadă în visele lor! Zi de poveste vă doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu