luni, 28 mai 2018

Fuego - Am suficientă răbdare încât să disting binele de rău.



Am suficientă răbdare încât să disting binele de rău. Am răbdare atunci când vreau ca munca mea să fie de calitate, atunci când mă lupt ca spectacolele mele să fie reușite. Cu răbdarea poți face minuni și poți ajunge la un moment dat, să vezi mai departe de instinct, de decizii luate la nervi. Un bun sfătuitor este răbdarea și ne poate face să vedem mai încolo, dincolo de timp. Așteptăm să revedem chipul părinților, așteptăm eternități, așteptăm oameni și gânduri. Și tot cu calmitate, ne putem bucura mai mult de frumusețile naturii, de veșnicia unor vremi pe care nu le vom mai întâlni vreodată. Azi îmi expun tablourile la Brașov, într-un minunat bal al artelor, în care voi încerca să sprijin mai mulți tineri talentați și să ofer diplome de excelență unor mari personalități! Cu atât mai mult cu cât expun tablouri într-o formă nouă, înnobilată de rame cu foiță de aur!
Zi de poveste vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu