luni, 28 mai 2018

Fuego - Unii îmi zic că fac prea multe.



Unii îmi zic că fac prea multe. Alții mă ghidează către odihnă și către mai multă liniște, dar la modul cel mai sincer, eu am o inimă mare pe care vreau să o împart. Atât timp cât pot, cât am forță, cât îmi place ceea ce fac. E foarte important să muncești cu tragere de inimă, cu dăruire, făcând nu doar ce știi, ci mai ales lucrul pentru care ai siguranța că vei culege fericire.
Nu e o rutină. Eu nu mă sui pe scenă din obligație. Nu mă trage cineva acolo. O fac pentru că așa simt, pentru că vreau să dăruiesc ceva celor ce mă plac. Chiar și când mi-e rău sau când am probleme. Niciodată nu a fost un chin munca mea. Și toate izvorăsc din seninătate, din împăcarea cu sine, din lipsa mea de ranchiuni, din simpla trăire a unei vieți ce are o vocație. Vă doresc săptămână de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu