sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO - SURPRIZA


Prieteni, sper c-ați stat ieri în fața televizoarelor da? Așa cum am vrut și eu să vă fac surprize, așa mi s-au făcut și mie. Nu mă așteptam să-l văd pe nea Joly acolo și să vă spunem că lucrăm la primul musical audio din România – VREMURI APUSE. Până la primăvară, îl edităm cu siguranță!
Și pentru că în fiecare zi e o zi a ceva, de parcă fiecare sentiment de pe lumea asta trebuie să aibă zi internațională, azi e a prieteniei. Nu vă mai povestesc despre asta, pentru că e deja notat că voi îmi sunteți prieteni de aur, iar în sine prietenia este legătura sfântă pe care-o pot crea oamenii între ei.
Dar am plecat de la surprize. De mic am fost fascinat de surprize. Sigur, puțin egoist, mai mult preferam să primesc decât să ofer, dar am învățat în timp să înclin balanța. Surprizele nu au doar bucuria descoperirii, dar mai cuprind și o bucată de suflet, de importanță, dragoste. Faci surprize atunci când simți că-i natural, că e în firea lucrurilor să fie așa, nu constrâns sau forțat. De asta eu voi continua mereu să vă fac surprize. Până la altele noi, vă las să vă bucurați de piesa RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR, cea care va da titlul albumului meu de muzică populară împreună cu orchestra Lăutarii și maestrul Nicolae Botgros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu