sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO LA AGENTUL VIP



Umblă vorba prin târg, zvonul pozitiv desigur, că m-aș lăsa de muzică. Stați liniștiți, nu scăpați de mine așa ușor. Poate că am început eu să pictez cu toată forța, dar la muzică și la dragostea pentru publicul meu, nu voi renunța niciodată. Asta am spus și în interviul acordat ziarului RING, unde am povestit și de industrie, de proiectele noi și de vremile de altădată.
Și ca să vă demonstrez, deși nu cred că mai e cazul, cât de tare vă iubesc, în seara asta vă cânt pentru suflet, mă destăinui pentru voi și accept un joc al sincerității venit din partea Agentului de-atâția ani, colegul și amicul meu, Cristian Brancu. Firesc că toate astea vor fi la Agentul VIP, la Antena Stars, începând cu ora 22.00. Cântăm în premieră și piesa ce dă titlul albumului de populară ce va apărea în luna august. Cred că facem bine, înainte de vacanță, să ne distrăm, într-o seară a veseliei și prieteniei.
Până atunci în schimb, vă invit să intonăm imnul, pentru că azi este ziua imnului României – DEȘTEAPTĂ-TE ROMÂNE, simbol al unității noastre și-al luptei pentru libertate. Eu nu l-am intonat public niciodată, în schimb am cântat multe altele, cu același mesaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu