luni, 31 august 2015

FUEGO - DOAR CU VOINŢĂ...


În unele situații, putem, doar cu voință, întoarce totul în favoarea nostră. Chiar și atunci când ni se pare că nu mai avem scăpare. Cu puțină abilitate, cu dramul de noroc aferent și desigur, cu determinarea noastră, putem face să ne fie mai bine. Vă dau un exemplu în cazul meu. Știți că n-a fost simplu să intru în industria muzicală. Mai mult, la un moment dat, părea imposibil, deși pusesem osul la treabă, făcusem lecții de canto, absolvisem o facultate de profil și luasem lecții de canto cu unii dintre cei mai buni pedagogi – George Grigoriu, Petre Gălușanu.
Dar am avut voință, am dat din coate și nu m-am lăsat impresionat de ce-mi ziceau mulți, că e greu, poate chiar imposibil. Și uite-așa, băiatul din Turda a reușit să apară pe post, să semneze cu o casa de discuri – ALPHA SOUND pe atunci și să-l cunoască lumea. Toate doar cu gândul că se poate, că nu-i greu. De asta îi încurajez mereu pe cei ce simt că undeva, au o șansă.
Azi e zi mare pentru Republica Moldova. Oarecum, o parte din mine, pentru că pe scenele de acolo am avut o mulțime de satisfacții. Sărbătorim Ziua Independenței și cred că o “ Scrisoare din Basarabia” ar fi cea mai potrivită, asta până când vă voi prezenta o piesă cu totul și cu totul specială, despre frații moldoveni, în săptămânile următoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu