vineri, 12 iunie 2015

FUEGO...INTR-UN CASTEL...


Din departari, de pe meleag britanic, va scriu dintr-un loc in care mana omului si-a aratat maestria, iar puterea timpului a conservat istoria frumusetilor.
Am cantat aseara intr-un castel specific, un fost conac de vanatoare, ce are actualmente destinatie turistica, avand o impresionanta gradina. N-am vanat, in schimb am petrecut in stil princiar, cu influente romanesti. Am pasit catre un nou inceput, asa cum imi place mie, cu entuziasm, aducandu-le aminte de acasa mirilor Monica si Cristinel Solomon, tineri de aur, ce iubesc calitatea. De neuitat este ca romanii se distreaza ca nimeni altii, oriunde. Asadar, in inima Londrei, le-am demonstrat ca putem insufleti un castel vechi, cu noutatea bucuriilor noastre.
Am ramas surprins sa gasesc romani lucrand aici. O echipa unita de tineri moldoveni, care-si doresc sa instaureze o tara in miniatura, pentru a simti spiritul de acasa. Acestia, ca si alti englezi ce lucreaza aici, sunt manageriati de un roman demn de toata lauda, Ionut, care-a demonstrat nu doar ca se poate integra, ci ca ii poate determina si pe ceilalti sa-i fie alaturi.
Cred ca avem si exemple, multe si elocvente, de oameni ce fac performanta prin onestitate si munca! Si sunt fericit sa descopar ca-si implinesc dorul de casa prin muzica mea! Va las acum, ma astepta ceaiul de amiaza! Zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu