luni, 29 iunie 2015

FUEGO - Nu am zeci de milioane de vizionări pe Youtube, dar am piese iubite de public!

Citeam un articol recent, ce a făcut mare vâlvă prin presă, referitor la artiști, la numărul de aprecieri din mediul virtual și la popularitatea acestora rezumată doar la internet, în cea mai mare parte. Vă spun asta nu pentru a surprinde ceva, ci pentru a vă mulțumi. De mai bine de 10 ani veniți, când mai mulți, când mai puțini, dar mereu prezenți, la spectacolele mele din țară, acolo unde cumpărați bilet pentru a mă vedea și pentru a asculta muzica mea.
Asta-i răsplata cea mai de preț. Și atenție – n-aveam Facebook oficial ca să vă spun ceva pentru a vă atrage. De când a început povestea Facebook-ului simt că am mai mulți prieteni, că muzica mea ajunge mai simplu la voi și că putem împărtăși orice, în orice moment, fără să ne cenzureze cineva că vorbim despre artă, cultură, oameni frumoși sau viață, nu despre subiecte de tabloid.
Și cum fiecare zi vine cu o nouă provocare, azi, pentru că-i duminică de liniște, propun să căutați în sacul cu amintiri și să-mi povestiți ceva special legat de un concert de-al meu la care ați participat în țară, în cadrul turneelor naționale anuale, de primăvară și de Crăciun.
Indiferent de etape, muzica răzbate, dacă-i sinceră și dacă-i scrisă și cântată pentru oameni, nu pentru like-uri sau număr de vizualizări pe Youtube. Eu n-am zeci de milioane de vizionări pe Youtube, dar am piese iubite de public! Zi frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu