vineri, 12 iunie 2015

FUEGO... POVESTI REUSITE...


Ca intr-un labirint, in existența noastră avem parte de tot soiul de încercări, care de care mai intense. Le tesem, se tes, si reusim oarecum sa trecem peste toate, putin sifonati, dar cu o imensa satisfactie - aceea ca suntem suficient de puternici si rationali incat sa putem strabate lectiile primite.
M-am adaptat si eu mai nou, principiului "selfie". M-am pozat intr-o gradina, gandindu-ma la felul in care e facuta natura umana, ca un labirint intre bucurii si dezamagiri, fugind in permanenta unele dupa altele. Cred ca pozele facute de tine insuti transmit mai mult! In fond, fotografia asta face - imortalizeaza trairi si pune in pelicula zâmbetul.
Ca in muzica! Povestea din spatele creatiei este cea care defineste o reusita. Ceea ce va doresc si eu - povesti reusite printre muzici de implinire! Daca printre ele se afla si muzica mea, m-as bucura! Imi permit totusi sa vin si azi cu o sugestie! Seara de relaxare sa avem cu totii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu