luni, 29 iunie 2015

FUEGO la BALCIC...

M-ați dat dispărut? Ieri am lipsit motivat si îmi asum absenta cu o istorioara legată de-un loc care-i in sine o poveste!
Am poposit la Balcic, in Bulgaria, fost pământ românesc - o inundare de culori, un verde ce se ineaca in albastrul marii si-un aer boem, oprit parca de timp. Tocmai de timpul Reginei Maria a României, o personalitate de mare cinste a întregii culturi românești.
Grădina-i un spectacol si am descoperit acum de ce iubea regina acest taram - pentru felul in care marea saruta inima pământului cu binecuvantarea linistii sale.
De faptul ca întreaga zona e sursa de inspiratie nici nu mai spun, dar țin sa mentionez c-am simțit cum spiritul si memoria "reginei ostas" a inimii românești, luptatoare devotata pentru identitatea nationala, s-au impregnat drept imagini ale unor vremuri princiare românești.
E clar, de vizitat! Zi regala va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu