duminică, 22 ianuarie 2017

Fuego - iți sinceri cu voi și înconjurați-vă de prieteni adevărați!



Aseară am văzut un film remarcabil – FLORENCE FOSTER JENKINS, cu Meryl Streep! Vi-l recomand, fiind o lecție extraordinară despre cumpătare, pasiune, demnitate, curaj! Iar cu filmul acesta mi-am reconfirmat un fapt veridic – acela că trebuie în viață să te înconjori de oameni sinceri, care să nu te menajeze atunci când e cazul să știi că ceva nu a mers bine. 
Ne place să ne alintăm urechile cu laude, dar mult mai benefice sunt criticile, mai ales atunci când sunt sincere și constructive.
Mie mi-a plăcut mereu ca pe lângă aprecieri, să aud și ce nu am reușit să fac, ori ce am greșit. Cred că aceasta e cheia evoluției și ține de înțelepciune să fim onești și să-i ascultăm mai mult pe toți aceia ce ne vor binele, chiar dacă asta contravine frumuseții de a auzi că ai triumfat pe toate liniile!
Așadar, fiți sinceri cu voi și înconjurați-vă de prieteni adevărați!
Vă doresc zi liniștită și însorită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu