duminică, 22 ianuarie 2017

FUEGO - Dragii mei, n-am „fumuri”, pretenții de vedetă...

Dragii mei, n-am „fumuri”, pretenții de vedetă sau vreo atitudine de superioritate față de cineva. Dimpotrivă. Eu sunt la polul opus! Sunt mult prea simplu ca să mă consider deasupra cuiva, și-mi place să fiu popular, să vorbesc cu oamenii și să-i ascult. 
În limita timpului și a bunului simț, fac poze, stau la autografe după concerte și câte-o oră și n-am nici un fel de problemă cu ideea de a fi în mijlocul celor ce mă iubesc și-mi ascultă, cu atâta drag, de aproape 20 de ani, muzica.
Și-apoi, în general, eu sunt un tip banal, care încearcă pe cât se poate să se păstreze cu picioarele pe pământ și să nu pice în extrema vedetismului. Nu mi s-a părut niciodată că sunt mai special decât cei din jurul meu, iar privilegiul de a fi în fața voastră, e o bucurie, o răsplată, dar în același timp e și o mare responsabilitate, fiind în ochii și pe buzele tuturor.
Vă doresc zi de poveste!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu