joi, 12 ianuarie 2017

FUEGO - 07 ianuarie 2017 Eilat - cant asta seara la ROMANIADA

Zău ca nu vreau sa fac nimănui in ciuda prin postarea de azi, mai ales ca eu abia astept sa revin la zăpezile care s-au așternut acasa, dar nu puteam rata ocazia de a va spune ca in Israel am găsit, ca niciodată, un soi de liniște care-mi face bine! 
Ieșirile din decorul uzual, din lumea care ne e cunoscuta sunt de bun augur si n-ar strica, măcar o data in viata, sa încercați sa descoperiți, măcar pentru cateva zile, o alta civilizatie, alte meleaguri, alta cultura! 
Eu unul am fost mereu fascinat sa vad cum alti oameni, ca si noi, pot fi atât de diferiți, deși pare ca avem atât de multe in comun! 
Romanilor evrei de aici, plecați de mult timp din tara, le cant asta seara la ROMANIADA, despre acasa, despre ce înseamnă sa fii roman, despre ce-i simplu si deplin. Va doresc zi liniștita! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu