marți, 2 februarie 2016

Proiectul ART BY FUEGO a ajuns și în casa marelui artist CORNEL CONSTANTINIU!


Proiectul ART BY FUEGO a ajuns și în casa marelui artist CORNEL CONSTANTINIU!
Inițiativa lui Paul Surugiu , aceea de a fi aproape, de a ne aminti, de a reasculta și de așeza pe locul meritoriu valorile, merge mai departe. În fond, marii artiști ai țării nu trebuie uitați. Dimpotrivă, atât timp cât îi mai avem printre noi, trebuie să-i ascultăm, să-i vizităm, să-i aplaudăm pentru toată activitatea, să-i premiem și apreciem ca atare!
Astfel că Paul Surugiu a mers și la CORNEL CONSTANTINIU. Un nume de referință, un romantic incurabil și o voce care a bucurat mai multe generații, pe micul ecran și pe marile scene ale României.
Inițiativa aceasta lăudabilă, de a nu ne uita legendele, a fost primită cu entuziasm de marele artist, care are și o undă de regret. Și-ar dori ca muzica sa să se audă mai mult! Profund emoționat, Fuego a notat câteva rânduri despre această întâlnire și despre felul în care proiectul său l-a bucurat, ca pe toți ceilalți, și pe CORNEL CONSTANTINIU.
“ MAESTRE, M-AM BUCURAT SĂ VĂ REVĂD, SĂ-MI ADUC AMINTE DE ANII ÎN CARE STĂTEAM ȚINTUIT ÎN FAȚA TELEVIZORULUI SĂ MAI ASCULT UN CÂNTEC DE-AL DUMNEAVOASTRĂ! NU CRED CĂ V-A UITAT CINEVA ȘI SIMT OARECUM CĂ ISTORIA MUZICII VA PURTA MEREU UN CAPITOL CE ARE NUMELE CONSTANTINIU. MI-AȚI FĂCUT O ZI SENINĂ ȘI-AM FOST FERICIT SĂ-MI DUC PROIECTUL ARTĂ PENTRU SUFLET ȘI ÎN CASA DUMNEAVOASTRĂ!
UN ALTAR AL MUZICII AM GĂSIT ACOLO, ÎN CARE STAU, LA LOC DE CINSTE, DIPLOMELE, TROFEELE DIN CEI PESTE 40 DE ANI DE CARIERĂ. TIMP DE 3 ORE V-AM ASCULTAT PIESELE ȘI ÎN PREMIERĂ MI-AȚI SPUS CĂ VREȚI CA PRIETENII DE ALTĂDATĂ SĂ VĂ VIZITEZE! ÎN FOND ACESTA-I SCOPUL ART BY FUEGO. DE A READUCE ÎN ATENȚIE LEGENDELE, FIIND ALĂTURI DE ELE!
NU ȘTIU DACĂ V-AȘ PUTEA MULȚUMI VREODATĂ PENTRU ARTA LĂSATĂ, PENTRU CÂNTECELE SPECIALE, DAR ȘTIU CUMVA CĂ LUMEA MARE, CEA MUZICALĂ, PĂSTREAZĂ VOCEA ETERNULUI TRUBADUR! “
Iată că în felul acesta, o nouă personalitate intră în rândul bucuriilor făcute de ART BY FUEGO! De altfel, Paul Surugiu este unul dintre aceia care au fost alături de maestru, ajutându-l în momentul în care a suferit, acum câțiva ani, prima intervenție chirurgicală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu