vineri, 5 februarie 2016

FUEGO / MUZICA E O ENIGMA A VIETII...

Cineva imi spunea recent ca tot ce a fost de scris in muzica, s-a prezentat. Nu contrazic, genuri noi, genialități si nici măcar capodopere nu mai putem crea, in schimb, compensam la emoție, la contopirea versului cu muzica potrivită pentru el! Eu spre exemplu, am căutat mereu sa dau muzicii mele, un strop de ceva personal. 
Oamenii trăiesc intens si au nevoie de comparații. Iar muzica e pentru ei, momentul atunci când sufletul tace si apare nostalgia, iubirea, dorul si tot ceea ce cantecul are mai de preț!
Vedeți voi, eu nu sunt comercial, dar cred ca mesajele mele, simple, ușoare, de dragoste si viața, sunt mai mult decât orice sunet modern, reușind "sa vândă" piesa peste tot! 
Muzica e o enigma a vieții, o arta ce nu poate fi înțeleasă decât atunci când e trăită!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu