marți, 2 februarie 2016

FUEGO a ajutat-o pe prima femeie parasutist din Romania...

http://m.libertatea.ro/detalii/articol/fuego-a-ajutat-o-pe-prima-femeie-parasutist-din-romania-1281024
Fuego pictează. Da, nu e glumă! Iar din fondurile strânse din vânzarea picturilor ajută marii artiști ai țării, legendele uitate, precum și tinerele talente. ART BY FUEGO se numește proiectul său, iar recent a ajutat-o pe prima femeie parașutist din România, care locuiește cu chirie dintr-o pensie infimă, murind de foame, după ce, în 2013, a fost dată afară din casă. 
Povestea femeii l-a impresionat pe artistul care trage totodată și un semnal de alarmă referitor la legendele și valorile țării ce au fost aruncate într-un con de umbră. Iată ce mărturisește Paul Surugiu– Fuego pe pagina sa de Facebook :
„De ce trebuie ca legendele să sufere? De ce-i oare necesar ca oamenii de valoare ai țării să ajungă să se gândească la ziua de mâine și mai grav, la moarte?
 N-am răspunsuri la întrebări și nu caut vinovați. Caut rezolvări și am certitudinea că poate undeva, cineva, citește aceste rânduri și încearcă să facă mai mult pentru toți cei care mor efectiv de foame în casă, cu gloria pe umeri și cu o viață de legendă la purtător.Asta fac prin proiectul meu ART BY FUEGO. Pictez și din fondurile strânse îi sprijin pe artiștii și pe oamenii valoroși ai României, care-au fost uitați. Consider că e un pas către schimbare și-mi doresc, poate mai mult ca niciodată, ca exemplul acesta să-mi fie luat. Nu gestul, nu sumele contează, ci faptul că ne pasă de ei. Dacă nu pentru persoane, măcar pentru activitatea lor, care nu rămâne altcuiva moștenire, decât nouă.Zilele acestea am ajutat-o pe doamna FLOREA IONIȚĂ, o legendă a aviației, în vârstă de 85 de ani, prima femeie paraşutist din România şi prima femeie controlor de trafic aerian. A fost trist să văd că după ce a stăpânit o viață întreagă aerul, are acum, poate când avea cea mai mare nevoie, aripile frânte.Prin inițiativa ARTĂ PENTRU SUFLET, cu fondurile strânse din picturile mele, i-am adus o lumină celei care-a luminat cerul de-atâtea ori cu entuziasmul său. Legendele, oameni buni, indiferent de domeniul de activitate, nu trebuie aruncate la gunoi! Trebuiesc ajutate și promovate pentru a-și putea petrece sfârșitul în glorie și demnitate! ”Până acum, proiectul său a sprijinit mai multe tinere talente, dar și nume importante precum Ilie Micolov, comicul basarabean Gheorghe Urschi, Cornel Constantiniu, Aimee Iacobescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu