miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - TV MOLDOVA

Periplul meu prin Basarabia se apropie de final! Mă întristează oarecum pentru că am intrat în ritm și m-am obișnuit deja cu publicul acesta dornic de România. Nu vă dați seama cât de tare iubesc oamenii aceștia limba română, valorile ei și muzica romantică! Și v-aș povesti mai multe, da-s modest și zău că nu vreau să fac caz din nevoia avidă a oamenilor de cultura românească, de vers dulce și mesaj emoționant! Nu mă pierd cu firea pentru că în scurt timp reiau munca de turneu.
De pe 8 pe 23 decembrie, colind România chemând toți românii să-și dea seama ce înseamnă acasă! Am certitudinea că publicul meu iubit mă va încărca cu energie să fac față noului tur de forță!
Călătorului îi șade bine cu drumul și parcă m-am dezobișnuit să am perioade lungi în care să stau!
Tocmai din această cauză, astă seară trag concluziile la Moldova 1, într-o ediție de colecție dedicată mie, în care voi avea invitați prieteni dragi și nume importante.
De la 17.45, în direct – CINE VINE LA NOI? Vă invit să mă urmăriți povestind momentele mele unice legate de acest tărâm românesc pe care-l cred cu ardoare ca fiind parte din marele suflet autentic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu