marți, 3 noiembrie 2015

ACASĂ DE CRĂCIUN

V-am tot zis că am lucrat, mai ceva ca o furnică, în studio, pentru a vă pregăti vouă o mulțime de surprize muzicale. Câteva le-am arătat, dar credeți-mă că mai am. Joi, 5 noiembrie, de la ora 19.00, prezint la Pitești, la Teatrul Alexandru Davila, numai premiere! Tot premiere voi avea și în cadrul turneului ACASĂ DE CRĂCIUN, care începe pe 8 decembrie, ține până pe 22 decembrie și trece pe rând, prin Adjud, Focșani, Galați, Tulcea, Constanța, Slobozia, București, Ploiești, Brașov, Bacău, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman, Bârlad, Iași, Huși.
Muzica nu se caută, nu întreabă și dacă simți la timp ce vrea să-ți transmită, ajunge direct în suflet. De asta mi-am și dorit mereu să ating diverse mesaje, ritmuri diferite și intensități vocale de alt gen. Vedeți voi, plângem cu muzica, ne asociem trăirile cu ea, ne bucurăm și o blamăm, ne raportăm la ea. Cu ea ne naștem, petrecem, inclusiv la final avem muzică! Azi vă aduc, în exclusivitate, o piesă cu mesaj de dragoste, despre două inimi ce iubesc! Ce poate fi mai pur și mai deplin, mai sincer și mai înălțător decât iubirea? Poate și de asta e cea mai cântată temă din toate timpurile! Cântecul e compus la Chișinău, de Ivan Linkovskii, pe versurile lui Narcis Avădănei și-l veți putea vedea și pe ecrane, duminică seara, de la ora 20.00, la FAMILIA FAVORIT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu