miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - PRIN REPUBLICA MOLDOVA...


Periplul meu prin Republica Moldova e cel mai bun prilej de a conștientiza ca trăim intr-o lume a contrastelor. Zi de zi ma-ncercă tot felul de emoții. Vad priviri îndurerate, brăzdate de povara vieții, cum se luminează atunci când aud muzica mea! 
Mi-e dat sa zăresc tristetea alungată din ochii copiilor pe care, la fiecare spectacol, ii ajut prin proiectul ART BY FUEGO-ARTA PENTRU SUFLET!
Credeți-ma, când se aduna toți in jurul scenei, se crează un moment unic. Copiii aceștia nu știu ce-nseamna DAR, iar gestul meu le aduce fericire!
Pana acum, am sprijinit prin pasiunea mea pentru pictura, copii din Soroca, Telenesti, Marandeni, Florești, Drochia, Râșcani si Cimislia!
Si nu vreau ca gestul meu sa fie apreciat. N-am creat lumea ART BY FUEGO pentru laude, ci pentru a trage un semnal de alarma, pentru a-i face pe ceilalți sa înțeleagă ca din puținul nostru, atât cât avem posibilitate, ii putem sprijini pe cei din jur, cu sufletul deschis!
Fug la concert acum! Seara liniștita împreuna cu Favorit TV, de la ora 20.00!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu