miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - ACASA DE CRACIUN...

Cam așa eram de bucuros când ajungeam de la București, în timpul facultății, ACASĂ DE CRĂCIUN! Numai eu știu ce drumuri făceam cu trenul, ce sacrificii, dar ce bucurie era când mă așteptau masa și casa calde, când beam o ciocolată caldă, din cacao și lapte și găseam permanent câte-o atenție din partea mamei! Apoi mă revedeam cu prietenii și eram fericit că am revenit la Turda! Parcă nu-mi vine să cred uneori că fac la anul 40 de ani!
Câți dintre voi vă întoarceți acasă din cine știe ce locuri și vă așteaptă oaza de simplitate, dar doldora de bunătăți și de dragoste?
Nu trebuie să-mi răspundeți acum! O veți face în luna decembrie, de pe 8 pe 23, când ne plimbăm prin țară cu turneul special de colinde și cântece de iarnă! Nu-i de ratat! Ajungem în Adjud, Focșani, Galați, Tulcea, Constanța, Slobozia, București, Ploiești, Brașov, Bacău, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Bârlad, Iași, Huși! S-aveți zi bună astăzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu