sâmbătă, 14 iulie 2018

Paul Surugiu-Fuego- Niciodată nu e prea târziu pentru ceva!


Niciodată nu e prea târziu pentru ceva! Niciodată nu trebuie să ne lăsăm bătuți și să ni se pară că nu mai putem face, cu pasiune, ceea ce ne-am dorit la un moment dat! Vârsta e de cele mai multe ori o cifră banală pe un tabel de pontaj. Ideea este că trebuie să încercăm, trebuie să vrem și să avem suficient curaj să ne punem dorințele în aplicare! Firește că vom fi trași înapoi de pesimiști și vom fi descurajați de toate problemele pe care le întâmpinăm, dar nimic nu ajunge să strălucească pe lume fără luptă și fără voință! Eu știu de la mine – nu am lăsat nimic, dar nimic din ce mi-am dorit să fac să-mi scape! E de muncă, sunt și uși închise, dar se poate! Și-apoi e mai bine să-ți pară rău după ce ai încercat! Regretele că n-ai făcut la timp ceva sunt cele mai triste! Zi de poveste vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu