sâmbătă, 14 iulie 2018

FUEGO - Umorul e o calitate ...



Umorul e o calitate a celor care înțeleg că totul e o glumă bună, din care trebuie să extragem fix ce ne convine. Umorul ascunde înțelepciune, pozitivism și un caracter care nu cunoaște invidia, vanitatea. Firește că mă refer la umorul de bună calitate, la toată comoara frumoasă a poporului acesta înzestrat, printre multe altele, cu spiritualitate și cu un simț dezvoltat al comicului, de toate genurile posibile. Eu iubesc umorul. Nu sunt neapărat cel mai amuzant om, dar îl înleleg și-l consider cea mai specială formă de a ne destinde! Și pentru că azi e ziua Americii, o țară fascinantă, contrastantă, pe tărâmul căreia am ajuns la începutul anului acesta, descoperind locuri de poveste, nu pot să vă zic altceva, cu excepția tradiționalului – SMILE! Mai jos, eu hoinărind pe tărâmul făgăduinței, în expediții de poveste, unde am descoperit locuri unice! Vă iubesc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu