joi, 26 iulie 2018

Fuego - Irina Loghin - Prin dânsa am iubit mai mult muzica populară!


În viață, indiferent de dorințele noastre sau de planurile pe care ni le punem în minte, avem parte de întâlniri care ne schimbă viziunea radical, care ne face diferiți și care ne arată că uneori, înainte, ne-am înșelat cu privire la un subiect anume. Poate și de asta-i ideal să primim orice apare cu încredere, să încercăm! Eu nu-mi imaginam vreodată că voi face un proiect, ce împlinește 15 ani curând, cu doamna cântecului popular, Irina Loghin, pe care-am aplaudat-o prima oară, mic fiind, pe stadion la Turda, prin 1982. Anii ne-au adus împreună și ne-au arătat amândurora un succes special și o mare dragoste din partea publicului român, certificate cu vreo două discuri de aur și unul de platina, pentru vânzări, mai multe albume și piese de suflet îndrăgite de public. Prin dânsa am iubit mai mult muzica populară! Mai jos, cea mai recentă melodie, scrisă de mine, despre povestea dintre mama și copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu