sâmbătă, 14 iulie 2018

Paul Surugiu-Fuego - amintiri și muzică de suflet am pentru voi.


A fost nevoie de mult timp ca să-mi dau seama că nu trebuie să am așteptări mari de la nimic. Nu pentru că nu ar fi bine, ci pentru simplul fapt că în felul acesta și dezamăgirea e mai ușor de suportat, dacă e cazul. Mai apoi am înțeles foarte bine că speranța e inventată, dar că ea aduce nenumărate beneficii. Nu vreau să filozofez, pentru că nu sunt în măsură, dar n-ar strica să privim mai detașați totul și să înțelegem că nu datorăm demonstrații nimănui, fiind proprii străpâni ai universului pe care singuri ni l-am construit și-am încercat să-l transformăm într-o continuă oază de bucurie. Istorii frumoase, captivante, de viață și de carieră, povești de ieri până mâine, proiecte speciale, momente emoționante, premiere, amintiri și muzică de suflet am pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu