joi, 26 iulie 2018

Fuego - Drum lin, Ilie Micolov!


Trist, devreme și fără un drept de apel prea mare, a plecat și Ilie Micolov. Ultima sa perioadă a fost dificilă și oarecum nedreaptă, pentru imensitatea talentului său și pentru succesul din anii de cândva. L-am sprijinit de mai multe ori prin proiectul meu ART BY FUEGO, l-am vizitat, l-am sunat și am încercat, pe cât am putut, să-i fac bătrânețea mai simplă. Ilie Micolov a fost un artist special și un om spectaculos, greu de descris, cu un timbru irepetabil, pe care-l cunoști dintr-o mie și cu un șlagăr incontestabil, ce se cântă peste tot. Piesa “Dragoste la prima vedere” e un simbol, un cântec sensibil, emoționant, scris chiar de el, la care se raportează toată lumea și care va rămâne peste vremi. Dincolo de toate astea, era comic, spontan, spiritual și avea o mulțime de povești de spus! Rămas bun, maestre! Muzica ușoară românească vi se înclină! Drum lin, Ilie Micolov!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu