marți, 26 decembrie 2017

Seara trecută am petrecut un Craciun altfel, atipic, pe scena Teatrului National din Bucuresti, cu doua spectacole!



Oare de câte lumini e nevoie in sufletul și pe chipul nostru pentru a fi cu adevărat fericiti? Răspunsul nu-l dețin și nici rețeta împlinirii nu o am, dar aflu cu fiecare zi ca tot ce-i simplu e de efect și ca noi, oamenii, oricât de complicați am fi, suntem in esența niște lumini care ard la tot ce-i frumos! 
Cred ca fericirea ne luminează chipurile și putem fi mai speciali, dacă nu planificam nimic și primim bucuriile așa cum vin, fără ranchiuni, dezamăgiri sau analize! 
Eu sunt artist, dar baza mea e simpla și oricât m-as chinui, nu pot fi altfel, pentru ca am fost educat sa ma bucur de clipe, de ce am și ce trăiesc, indiferent de cantități sau probleme! Seara trecută am petrecut un Craciun altfel, atipic, pe scena Teatrului National din Bucuresti, cu doua spectacole!
Am avut curaj când am ales sa fac asta, dar publicul nu m-a dezamăgit și aproape 2000 de persoane au simțit la unison magia Crăciunului! Mâine va arat mai multe poze, invitați și va povestesc cum a fost! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu