marți, 26 decembrie 2017

Craciun colindat, de Rai luminat, bunii mei!


E Crăciunul! N-am cum sa nu fiu fericit și sa nu ma gândesc la tihna de care sufletele noastre au nevoie zilele acestea! Îmi doresc sa va iubească binele și sa fiți liniștiti, s-aveți parte de fix ceea ce va doriți, fără retete impuse de alții sau vorbe despre cum ar fi mai indicat! Crăciunul înseamnă oameni dragi, împăcare, mai multă rabdare și posibilitatea de a vedea ca avem in noi mai multe emoții și fragmente de bunătate decât ne imaginam! Sărbătoarea mea va fi, după cum bine îmi sta, pe scena, la Teatrul National "Ion Luca Caragiale", in Bucuresti, unde astern filele scrisorii mele muzicale de decembrie!
Am jucat in ziua de Craciun de la 17.00 și de la 20.00, alături de invitați speciali, in fata a peste 1500 de oameni veniți special sa ma vadă! Le mulțumesc pentru asta! Nu uitați ca la televizor ma urmăriți pe România TV in a doua zi de Craciun de la ora 18.50. Craciun colindat, de Rai luminat, bunii mei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu