luni, 11 decembrie 2017

Săracă țară bogată! Ție Românie, vreau să-ți spun azi...



Săracă țară bogată! Ție Românie, vreau să-ți spun azi, de ziua ta, că strâng durerile în piept și mă doare când te văd lovită, uitată, părăsită și umilită de mulți dintre cei care nu știu că parte din ei însemni și tu, cu toate comorile naturale, cu frumusețea tradițiilor, cu valorile inestimabile și cu limba aceasta duioasă, care ne unește și dincolo de timp. 
E un lucru știut că ești aproape de sufletul meu și meriți să strălucești, să le arăți tuturor că prosperitatea ta nu ține de vremuri sau bătăi de vânt, ci doar de minunile pe care le ai și pe care-ar fi bine ca fiii tăi să le arate și să le promoveze mai des.
Ești casa mea, ești locul în care-am spus "mama", în care-am cântat prima oară și-am ajuns să pot fi parte din sufletul oamenilor! Te-am străbătut ani de-a rândul și-am văzut că nu-ți lipsesc multe, poate doar voința din partea celor ce te populează, care-ar trebui mai des să se mândrească cu faptul că-s români și să acționeze ca atare!
Îți doresc, după cum e firesc, să te văd la locul potrivit. Nu prin imnuri și ode, ci acolo, în inima celor care, ca și mine, simt că tu ești acasă, ești leagănul părinților, ești lumina vorbei, ești simplul tărâm care mai poate face ceva din noi! Ești tot ce ne-a rămas și avem nevoie de tine, mândră și deplină! Să-mi trăiești, România! La mulți ani, români! Cânt pentru tine azi, în inima ta, în Covasna și pentru ai tăi, la televizor, după ora 20.00, într-un moment special pe România TV, alături de doamna Veta Biriș, iar de la ora 14.10, la TVR 2, emisiunea "SE ZICE CĂ", împreună cu doamna Irina Loghin și orchestra fraților Advahov! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu