luni, 11 decembrie 2017

FUEGO, invitat special - Opriţi Timpul - Naţional TV - 10 decembrie 2017



Dacă mi-aș dori să opresc timpul? De multe ori, atunci când simt că inima-mi este inundată de bucurii, atunci când muzica mea alină suferințe, atunci când sunt pe scenă! Firește că e imposibil la propriu, dar la figurat se va întâmpla duminică, de la ora 13.00, să oprim timpul, la Național TV, alături de minunata Corina Chiriac, un artist emblemă, o legendă a muzicii ușoare românești. 
Va fi despre mine, despre bucuria de a mă dărui vouă, despre muzică cu mesaj și emoție, dar și despre prietenie. Ne vor fi aproape o parte dintre prietenii mei, de care mă leagă amintiri superbe și duete inedite – mama mea adoptiva Irina Loghin, Anastasia Lazariuc, Octavian Ursulescu, Jolt Kerestely, Marina Florea și Stela Enache! Avem surprize în dar și-o minunată lecție despre muzica noastră ușoară – aceea că ea trăiește, are valori, e dusă mai departe, transmite, unește și sensibilizează prin melodie, chiar dacă nu e pe radiouri! Nu ratați așadar! Le mulțumesc pentru invitație Corinei Chiriac și producătoarei Raluca Olaru, precum și Anei Maria Halalai pentru minunatele poze de mai jos! Zi frumoasă!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu