joi, 28 decembrie 2017

Paul Surugiu - Fuego, pe scena Teatrului Național din București chiar în ziua de Crăciun



Nu a fost simplu, în toamnă, să iau decizia și să am curajul de-a concerta pe scena Teatrului Național din București chiar în ziua de Crăciun. Mulți m-au descurajat, dar iată că realitatea a fost alta și am petrecut minunata sărbătoare alături de aproape 2000 de oameni, în două concerte, veniți special să mă vadă și să mă asculte. Nu a fost simplu, după aproape 30 de spectacole și oboseala acumulată, să fiu fresh, dar m-am mobilizat și am încercat să dau ce-i mai bun din mine, într-o seară de poveste. Am avut alături trei prieteni, trei oameni remarcabili care au împlinit conceptul spectacolului meu - actrița Rodica Popescu Bitănescu, într-o altă ipostază, recitând, pe fond dramatic, într-un duet cu mine, violoncelistul Adrian Naidin, alături de care am creat un moment de zile mari și prietena mea, minunata artistă Mirabela Dauer, care a colindat și mi-a făcut onoarea de-a accepta invitația, cântând împreună unul dintre duetele noastre.
Peste două ore și jumătate oamenii mi-au stat aproape, au cântat, au râs și-au plâns cu mine, bucurându-ne de magia sărbătorii. Sunt fericit și le mulțumesc tuturor, precum și echipei mele, de la instrumentiști la tehnic, care au dat dovadă de răbdare, înțelegere și profesionalism!
Câteva imagini mai jos, realizate de talentata Ana Maria Halalai, un profesionist fotograf!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu