marți, 4 iulie 2017

Voi face în toamnă o expoziție cu tot ce-am pictat în această perioadă și voi lansa și un site – ART by FUEGO, acolo unde toată lumea va putea vedea creațiile mele recente.

Au trecut doi ani de când Paul Surugiu și-a luat avânt și a arătat lucrurile sale in public! A surprins, a închis guri, a uimit, dar a făcut mult bine! Nici el nu-și imagina ca va transforma o pasiune de seara, intr-o activitate continua, in care a evoluat, dorindu-și sa fie din ce in ce mai bun! Iată ce spunea el acum doi ani:
" „ Din start trebuie să menționez că n-am veleitățile unui mare pictor și nici nu doresc asta. Ba dimpotrivă, nu vreau să intru pe plaja nimănui. Totul a început de la dorința de a folosi timpul liber în favorea mea, putând astfel, crea ceva în alt domeniu. Pictam încă din tinerețe, dar în ani am luat o pauză, axându-mă doar pe muzică.
Este cea mai bună metodă de relaxare, credeți-mă. Și-s tare fericit că mă pot juca cu simboluri și culori, că pot da naștere unor idei abstracte, prin viziunea mea. Voi face în toamnă o expoziție cu tot ce-am pictat în această perioadă și voi lansa și un site – ART by FUEGO, acolo unde toată lumea va putea vedea creațiile mele recente.
Mi-am făcut un mic atelier fiindcă orice lucru nu poate fi cu adevărat de ținută, dacă nu-l faci temeinic, cu sârguință și relaxare. M-am pus la punct cu detalii despre tehnici și culori, mi-am lăsat imaginația să zboare și am început, conștiincios, să pictez.
Cum universul artistic are multiple fațete, mă regăsesc în povestea legată de combinarea culorilor, de studiul artei, de perioade, simboluri și teme. Repet, nu mi-am propus să devin mare pictor, pentru că oricum eu merg pe principiul că fiecare își are locul său, acolo unde s-a pregătit și unde știe cu adevărat să facă performanță. Fac alții asta mult mai bine, dar știu 100% că pasiunea mea a trecut la alt nivel, știu că-mi place și că pot evolua." ( Paul Surugiu ) #2anidelacurajuldeaaratapicturile #artbyfuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu