marți, 4 iulie 2017

ART BY FUEGO înseamnă poezia tăcută a culorilor

Intr-o viziune poetică, boemă, ART BY FUEGO înseamnă poezia tăcută a culorilor, într-un exercițiu de introspecție a artistului Paul Surugiu, care pictează cântece și ascultă povești ale picturilor. La asta se adaugă și poemul prin care se scriu povești ale bunăvoinței, fiind sprijiniți, prin majoritatea fondurilor strânse, marii artiști ai României, ajunși într-o situație dificilă, dar și tinerele talente.
„ Eu nu mă îmbăt cu apă rece! Știu că lumea n-are timp de visat, dar, dragii mei, în orice formă ar intra în viața noastră, arta ne înnobilează. Nu spun lucruri mari sau coborâte din nu știu ce cărți! Muzica, pictura, teatrul, filmul, cărțile, toate ne arată o altă lume – una ideală poate, dar la care putem tinde.
Concret, eu nu credeam că muzica mea poate schimba vieți. Iată că, după spusele admiratorilor mei, se poate! Sau că picturile mele, ajunse în casele voastre, pot cauza lacrimi de bucurie, emoție și pot ajuta oameni mari dar și tinere talente să creadă, să lupte! “ ( Paul Surugiu )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu