luni, 10 iulie 2017

FUEGO - Imi pace teatrul...



Știți că-mi place teatrul și că aș da orice pentru a vedea o piesă bună sau marii noștri actori, care au nevoie de mai multă recunoaștere și de un loc meritoriu în scara valorilor.
Ce vreau să vă mărturisesc e faptul că m-aș uita non-stop la piesa REGINA MAMĂ. Știu deja replicile pe de rost și nu mă satur să savurez o adevărată lecție de teatru, de naturalețe și geniu prezentată magistral de marea doamnă OLGA TUDORACHE, în viziunea mea dumneaei fiind cea mai mare actriță a spațiului românesc din toate timpurile.
Este o instituție întreagă și poți învăța meserie doar privind la felul lejer în care dă replicile, la minunata ei spontaneitate, la mimică și la modul în care trăiește un rol pe care l-a transpus în propria-i piele.
Este un fenomen și merită cu prisosință să ne scoatem pălăria în fața talentului enorm, a carierei spectaculoase și a stilului în care, demn și onorant, a ales să se retragă în glorie din spațiul public. Mă declar fan al Olgăi Tudorache și prețuiesc fiecare rol pe care-l cunosc din activitatea dânsei.
Am avut ocazia să o văd jucând, atât pe scena Teatrului Național, cât și pe cea a Teatrului Mic și vă încurajez să vă răpiți două ore din viață și să priviți spectacolul din link-ul de mai jos! Chiar merită! Zi liniștită! #teatru#reginamamă #olgatudorache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu