duminică, 23 iulie 2017

Fuego - orice mare cucerire în viață se face prin muncă.



Ne întrebăm de multe ori de ce și pentru cine muncim atât? E pentru noi sau pentru cei din jur? Eu n-am reușit să dau un răspuns acestei întrebări, în schimb știu că orice mare cucerire în viață se face prin muncă. Tot ce-am obținut în viața asta, indiferent de domeniu, a fost prin efort, prin sacrificiu, prin implicare și seriozitate. Indiferent ce am face pe lumea asta, trebuie implicată voința,pentru că nebuniile sunt trecătoare, iar după noi rămâne doar felul în care am ales să ne înfățișăm.
Cred că echilibrul e cea mai exactă variantă de ales!
Uitați-vă la mine! Fac 41 de ani curând și orice-ar fi fost, eu am tratat cu seriozitate profesia, muzica mea, publicul meu, încercând să construiesc, de 20 de ani, un caracter, nu doar un nume și-un renume! Și mă mândresc cu viața mea de până acum mai mult decât cu toate reușitele, ce fac desigur, parte din ea! Duminică frumoasă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu