luni, 10 iulie 2017

FUEGO - Frumosul a devenit o nișă pe care mulți nici nu o mai iau în seamă!

Mă uitam șocat zilele acestea pe Facebook și în spațiul public românesc. Nu vă fie cu supărare dragii mei, eu nu sunt extremist și cu atât mai puțin vreun absurd, dar mi se pare că o luăm razna de tot. Nu știu cum se face, dar atunci când se vorbește despre artă, despre cultură, despre oameni valoroși, pe care nu-i mai avem mult timp printre noi, toate lumea fuge, mai ceva ca de vreun monstru. Audiențele pică, like-uri nu sunt, aprecieri și comentarii vagi și lipsite de relevanță.
Frumosul a devenit o nișă pe care mulți nici nu o mai iau în seamă! Tuturor le place circul și credeți-mă că înțeleg asta, dar e frustrant să știi că scara valorilor e inversată și că nimeni nu face nimic pentru asta. Doar dau din gură. Ca mine acum! Și televizorul e tot prin locurile nepotrivite și like-urile curg tot la câini, pisici, icoane, goliciune și lipsă de substanță! Nu vreau aprecieri pentru sinceritatea mea, aș vrea o schimbare! Zi liniștită să aveți! #schimbare #culturanefacemaibuni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu