luni, 12 iunie 2017

FUEGO - Germ,ania...lectii de pictură...



Dragii mei, eu am un obicei la care țin și pe care-l respect cu sfințenie - păstrez lucruri, le arhivez, poze, gânduri, obiecte, cadouri! 
Merg pe principiul ca oricând voi privi in urma, am sa dau peste inedite momente ale vieții mele! 
Răsfoind prin caietele cu amintiri am găsit, fără sa planific asta, câteva poze ce sunt parca din secolul trecut, deși nu-s chiar atât de vechi! Iată-ma așadar, in atelierul de pictura, cu vreo 13-14 ani in urma, in Ulm, Germania, luând lecții de la pictorul și prietenul meu Vasile Bedreaga!
In perioada unui turneu amplu prin Germania, Beva ne-a fost alături, iar in timpul liber mi-a reinsuflat pasiunea pentru pictura avuta din copilărie. Tot el m-a învățat și câteva tehnici, pe care nu credeam ca le voi pune in aplicare, cum nu credeam ca-mi voi arată picturile in public! Toate s-au întâmplat, iar eu ma bucur ca acum îmi pot investi timpul cu mai mult folos, intr-un proiect unic! In fotografiile de mai jos încercam o pictura abstractă! Va doresc zi de aur! #pictura #primiipasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu