luni, 12 iunie 2017

FUEGO - LA IASI



Exista in România și oameni care fac bine și care mai cred in puterea exemplului! Nu știu care-s regulile pentru te a te face util societății, dar eu cred ca indiferenta, nesimtirea, nepăsarea și suficienta provenita dintr-un soi de aroganta, nu fac decât sa macine! 
Da, prin ART BY FUEGO, eu ajut tineri talentați! Le dau aripi și ii fac sa înțeleagă ca pot, ca cineva se gândește la ei și crede in forța pe care o pot da lumii! Mare mi-a fost bucuria sa descopăr ca și Fundatia "VIITOR DE 7 STELE" face același lucru, prin persoana doamnei Gabriela Grădinariu, care are la rându-i o pasiune nobila- muzica, ea fiind avocat de profesie!
Ideea este ca se poate și ca avem posibilitatea de a da exemplu crezând in valori, arătându-le și promovându-le! Aseară, la Iasi, am fost parte a unui astfel de proiect remarcabil, am cântat, l-am omagiat pe Florin Bogardo alături de Stela Enache, am fost premiați, am expus tablouri și mai presus de toate am aplaudat câțiva tineri talentați, la început de drum! #viitorde7stele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu