vineri, 23 iunie 2017

FUEGO - Zi de aur!




Iarna împodobesc bradul, iar vara sunt agitat cu o mulțime de evenimente. Serios vorbind acum, eu nu sunt mare prieten cu somnul. Dorm atât cât îmi este necesar pentru a mă odihni, în rest încerc să fac cât mai multe lucruri.
Cum se apropie căldura, nici nu pot să dorm foarte mult, așa că încerc pe cât se poate să-mi fac de lucru în mod util. N-am nici un complex cu asta, cum nu am cu nimic din activitatea mea!
Sunt un om relaxat, deloc încrâncenat și fac din plăcere ce fac, știind foarte bine care-i partea mea de public, pe care o respect și pentru care încerc în permanență să fiu fresh, să vin cu noutăți și să surprind pe cât se poate! Asta trebuie să înțeleagă orice artist – că publicul e cel care dictează și că pe acesta îl poți educa și forma prin calitate, prin ceea ce oferi la scenă!
Iar lecția se aplică în mod elocvent și în viață, acolo unde trebuie pasiune cu duiumul pentru a reuși! Zi de aur! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu