vineri, 8 ianuarie 2016

FUEGO - ZI LINIŞTITĂ CU MUZICA ALEASĂ!



Mă uit la ce și cum trăim în fiecare zi. Uneori aș fugi departe, alteori mi se pare că nu trăiesc suficient de intens totul. Sunt mult prea multe contraste în jur și parcă n-am suficientă putere să fac ceva, să schimb ceva.
Nu știu neapărat dacă sunt eu cel indicat, dar am încercat, atât cât pot, să fac bine, să dăruiesc un cuvânt, să construiesc un gest. M-am străduit ca muzica mea să cuprindă, pe lângă piese ușoare, romantice și melodii cu mesaje puternice, care să-i determine, într-o mică sau mai mare măsură, pe oameni, să fie mai buni.
Nu știu dacă scopul nostru este acela de a deveni modele, dar știu că puterea exemplului a dat întotdeauna roade. De asta vreau ca uneori să ne pese mai mult, să nu-i facem pe cei de lângă noi să sufere și să-i ajutăm pe cei care într-adevăr au nevoie. Nu doar cu bani sau foloase materiale!
Cât despre mine, știu că dincolo de muzică, de scenă, de cuvânt și lumină, la cei ce mă apreciază, există un suflet pe care îmi doresc să-l cuceresc! S-aveți zi liniștită cu muzică aleasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu