joi, 28 ianuarie 2016

FUEGO - Florin Piersic este unul dintre cei mai iubiți actori ai neamului nostru!

Acum ceva vreme imi spunea ca-i musai "sa slăbim, dar nu profesional!"
Haiducul neînfricat al ecranului, eroul atâtor filme, simbol al teatrului si-al elegantei, Florin Piersic face azi 80! Din care aproape 60 de dăruire scenei! Marele Piersic! Am câteva amintiri de neuitat cu domnia sa, toate sub nota-i caracteristica, aceea de a vedea viața ca pe o lunga călătorie a frumosului! 
In fond, dincolo de scena, actorii sunt oameni. El mi-a explicat cum sta treaba cu omenia in aeroport la Paris si mi-a facut una din cele mai frumoase surprize de ziua mea, felicitându-ma in direct, la TV!
Unde mai pui ca ne mai si aseamănă unii si alții la stilul de vorba!
Il felicit pentru Titlul de Artist al Poporului Republicii Moldova, primit ieri, decorație ce mi-a fost înmânată si mie in 2012!
Ani multi ii doresc, in care sa se bucure de-aceeași apreciere din partea publicului ca si acum, căci Florin Piersic este unul dintre cei mai iubiți actori ai neamului nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu