duminică, 3 ianuarie 2016

FUEGO - MULŢUMESC

De câte ori ați spus “MULȚUMESC” în ultima vreme? De câtă vreme n-ați mai recunoscut meritul celor din jur în viața dumneavoastră? Chiar dacă nu ne dăm seama, chiar dacă nu recunoaștem, există oameni fără de care n-am putea evolua! Lor trebuie să le mulțumim zilnic! Să ne oprim în loc, fără să ne pese de părerile celorlalți și să facem gesturi mici, dar pline de înseamnătate în fața acelora care ne fac, zi de zi, mai buni și mai speciali! 
Știu că nu-i simplu să rostești această vorbă. Din prea mult orgoliu sau vanitate, uităm, omitem, evităm sau nu vrem să-l spunem. E mai mult decât un pansament și are, de cele mai multe ori, toată sinceritatea noastră ascunsă în el.
Eu spun aproape zilnic MULȚUMESC, pentru ce-am ajuns, pentru că mă păstrez lucid, pentru că mi-e bine, pentru că vă am pe voi! Și nu mi-e greu, mai ales când spun la momentul potrivit! Mai târziu, poate fi destul de greu să reiei ce-ai gândit ... Așadar, la început de an, mulțumiți, prieteni!Vouă, lumii și vieții, oamenilor și celor pe care nu-i cunoașteți! Nu-i nimic rușinos în această vorbă! E mai degrabă un remediu! Vă mulțumesc! Astă seară, de la ora 20.00, cântăm la emisiunea mea pe Favorit TV!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu