sâmbătă, 4 iulie 2015

URĂM MULŢI ANI AMERICII, DAR NE PĂSTRĂM IDENTITATEA...


FUEGO - "Urăm mulți ani Americii, dar ne păstrăm identitatea, 
căutând și păstrând cu sfințenie filonul ce ne definește!"



“Hello, dear friends!
Am zis că măcar urarea s-o fac în tandem cu ziua Americii, pe care-o celebrăm azi! Că e pământ al făgăduinței știm, că-i fascinantă și deplină cunoaștem, numai că eu am văzut-o și merg pe principiul vulpii care spune că „struguri-s acri” - România noastră e mai cu moţ, e cu mai multe posibilităţi şi pozitive şi negative şi, zău, că-i dulce graiul românesc! Ca să nu mai vorbesc de minunile naturii!
Urăm mulţi ani Americii, dar ne păstram identitatea, căutând şi pastrând cu sfinţenie, în amalgamul culturilor de la care avem de învăţat, filonul ce ne defineşte!
Aşa că eu voi sărbători America în România, cu ritm de joc. Şi nu oricum, cu voi împreună, fix mâine, de la ora 16.15, în cadrul emisiunii “SUPER BINGO METROPOLIS”, la Antena 1, unde vom cânta două piese reprezentative.
Cum imnul Americii nu l-am interpretat - încă - şi nici piese în altă limbă decât nativa-mi simţire, propun să spunem doar “GOODBYE”, în engleză. Zi liniştită!”
Paul Surugiu - Fuego


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu