sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Sigur ca am imortalizat și-n imagini câteva din locurile în care am ajuns, zona preferată fiind Muntele Fericirilor, o oază de simplitate și de verdeață, de unde privești întinsul superb al Mării Galileea!



Avem nevoie uneori de momente de liniște, de reîncărcare a bateriilor, pentru a putea trece mai simplu peste toate provocările ce ne apar în cale! Așa se face că zilele acestea am pus puțin pauză la tot și am revăzut Israelul, cu minunile sale și cu locurile sfinte, încărcate de istorie și de un farmec aparte. 
Prilej de regăsire spirituală, periplul acesta m-a remontat! Israelul nu e neapărat destinația perfectă, dar are locuri superbe și păstrează minunat tradiția creștină!
Sunt de admirat pentru ceea ce au reușit să facă, într-un deșert arid și pentru felul în care păstrează și promovează locurile sfinte. Sigur ca am imortalizat și-n imagini câteva din locurile în care am ajuns, zona preferată fiind Muntele Fericirilor, o oază de simplitate și de verdeață, de unde privești întinsul superb al Mării Galileea! Vă doresc și vouă zile liniștite! #israel#locurisfinte #paulsurugiufuego





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu