sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Arta nu este cantitativă, ci calitativă...



Nu pot să zic că am făcut compromisuri, dar au fost momente în care am încercat să mă adaptez, la începuturile parcursului meu muzical. Nu contează uneori, în totalitate, ce vrei tu. Trebuie să ai suficientă inteligență și fler, în așa fel încât să reușești să educi gusturile publicului, oferindu-i calitate, îmbrăcată în forma acceptată de el, dar în varianta ta. Altfel, credeți-mă, vei cânta singur în baie pentru tine! Eu am abordat mereu mai multe genuri! Dar nu le-am făcut din obligație, ca un compromis! Ba deloc! Am simțit să cânt asta, iar publicul a perceput și el ca atare! Cred că atunci când renunți complet la identitatea ta artistică doar pentru a fi trend, nu te mai poți numi artist. Arta nu este cantitativă, ci calitativă, fiecare pentru nișa sa de public. Eu sunt fericit că am găsit această cale și sunt unul dintre artiștii care fac fix ce le face plăcere, independenți, cu libertatea la purtător și diversitatea ca element cheie! #dragderomâniamea#paulsurugiufuego #muzică

http://www.expresspress.ro/fuego-revelionul-marca-tvr-2-succes-dintre-ani/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu