sâmbătă, 12 ianuarie 2019

La festivalul cu tradiţie ROMANIADA. ..



Iată că începutul anului mă prinde pe meleaguri străine, din nou, la temperaturi ridicate, în Israel, unde am venit pentru ceva relaxare şi pentru festivalul cu tradiţie ROMANIADA. E o încântare reîntâlnirea cu oamenii care simt încă şi trăiesc româneşte, după zeci de ani. Le e și lor drag de România și de valorile ei speciale, cu atât mai mult cu cât pot vedea, pe TVR INTERNAȚIONAL, în fiecare sâmbătă, de la ora 21.00, ora României, emisiunea „DRAG DE ROMÂNIA MEA!” Să știți că sentimentul acesta, de apartanență la un loc, la o anumită cultură, nu ține de principiile practice, ci mai mult de o stare pe care e necesar să o păstrăm vie. Iar mie îmi place mereu să văd români care nu uită că în rădăcinile lor curge și sânge neaoș. Și cum vremea de aici e temperată, mi-am zis că n-ar fi rău să mă odihnesc puțin, cu gândul la voi și la noile proiecte pe care le am în plan anul acesta! Nu uitați că duminică, de la 15.00, ne vedem pe TVR 2!#dragderomâniamea #israel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu